V notifikacích je budoucnost
Řada firem si nyní pokládá otázku, jak se opět vrýt pod kůži zákazníkům. Během karantény si zákazníci odvykli a přestali nakupovat v obchodech, často i v mnohých e-shopech. Firmy se tak ptají, jak se zákazníkům opět ozvat a jak je opět nalákat ke koupi. Řešením této vzniklé situace jsou notifikace čili krátká oznámení, která připomenou zákazníkovi to, že jim zbylo zboží v košíku nebo že u vás právě startují výprodeje. Jsou to skvělé marketingové nástroje, ve kterých se podle odborníků skrývá budoucnost.
Řada lidí by možná namítala, že notifikace jsou jenom otravná oznámení. Nikde se však nepíše, že si je uživatelé nemohou vypnout, pakliže jim budou překážet. Už jen z toho důvodu by se firmy měly rozhodnout notifikace využívat ve svůj prospěch. Neměli by se sebe ptát, jestli to zákazníky nebude odrazovat. Kdyby to zákazníky obtěžovalo, je v jejich moci notifikace vypnout.
Notifikace musí být trefné, jasné a úderné
V případě notifikací platí, že musí být přesné, trefné, jasné a úderné. Zákazník se nad nimi musí pozastavit, případně mu musí být skrze notifikace sděleno to, co mu sděleno být má. Pokud budete v notifikacích chodit kolem horké kaše a pokud budou notifikace nejasné, uživatel si je dříve nebo později zruší a dá přednost těm, které jdou rovnou k věci.
Pamatujte na to, že notifikace nebudete rozesílat jenom vy, ale rozesílat je budou i ostatní konkurenční firmy, jejichž aplikace má uživatel ve svém telefonu či jejichž stránky uživatel sleduje.
Notifikace musí udržet zákazníka v obraze
V ideálním případě by měly být notifikace takové, aby udržely zákazníka neustále v obraze. Když mu budou užitečné a když nebudou jenom propagace výprodejů či slev, nebude důvod k tomu, aby si zákazník notifikace vypínal. Naopak si je vždycky rád přečte a následovně navštíví webovou stránku, respektive internetový obchod.