Proč bychom měli číst před spaním?

Každý podnikatel jistě moc dobře ví, že je třeba se neustále zdokonalovat a učit se. Sice dneska najdeme všechno na internetu, ale nejlepší je, když navštívíme nějakou přednášku někoho více úspěšného, než jsme my sami, místo toho, abychom našli jenom článek na internetu. Taky je skvělé číst, protože čtení nám dává opět naprosto něco jiného. V současné době existuje skutečně mnoho zajímavých výtisků, které by si měl každý podnikatel, který to chce ve světě byznysu někam dosáhnout, přečíst. Otázkou však je, kdy by si měl knížku takový podnikatel přečíst?

Odpověď je samozřejmě jednoduchá – před spaním. Je dokázáno a dokonce doporučováno, že zhruba devadesát minut před spaním bychom se neměli dívat do žádného monitoru počítače, ale ani bychom neměli sledovat displej mobilního telefonu, abychom zjistili, co je nového. Zhruba devadesát minut před spaním bychom se měli naprosto distancovat od těchto všech vymožeností a technologií.

Místo toho, abyste koukali do mobilního telefonu, byste měli myslet raději na čtení, které nás opravdu posune zase o krok dál. Jestliže však nevidíte důvody, proč byste měli večer před spaním otevřít knihu a chvilku číst, hned vám tyto důvody řekneme.

1) Zbavíte se stresu

Život podnikatele (a nejen jeho) je plný stresu a nic nestíhání. V současné době podnikatelé utíkají od stresu aspoň na chvilku během polední pauzy, a to tak, že meditují nebo cvičí jógu. Jenže vypustit z hlavy a z celého těla stres, který nám způsobuje jenom vrásky, lze i jinak – tak, že budeme před spaním každý večer číst.

2) Podpoříte kreativitu

Je všeobecně známé, že lidé, kteří večer čtou, jsou mnohem kreativnější než ostatní lidé. Nemusíte číst jenom to, co vás posune intelektuálně dál, ale můžete číst i obyčejné příběhy, které si doslova zamilujete jenom proto, že jsou lehčí pro vaši mysl. I obyčejná beletrie vám pomůže s tím krokem dál.

Lenka Váhová

Lenka Váhová

Jmenuji se Lenka Váhová a jsem z Ostravy. Jsem copywriterkou a redaktorkou několika magazínů s více než 6 letou zkušeností. Zaměřuji se na téma módy, krásy, zdraví, bydlení a podnikání.

You may also like...